وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

بسم الله...
.
خاص‌ترین مخاطب این وبلاگ خودم هستم.
نوشتن این نوشته‌ها برای التزام به آن چیزی است که آموخته‌ام؛ برای تبدیل آن به باور.
نظراتتان برای باور کردن آموخته‌هایم راه‌گشاست.
بعضی حرف‌ها در بعضی قالب‌ها بیشتر می‌گنجد البته با نگاهی نقادانه و تأکید بر هندسه نگارش...
.
حاتم ابتسام

دنباله‌ی انتظار

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ق.ظ

کوتاه کوتاه


ماجرای جالبی است...

.

.

با نویسنده جماعت که صحبت می‌کنی می‌گوید: برای انتشار دنبال یک ناشر خوبم!

با ناشر جماعت صحبت می‌کنی می‌گوید: برای نشر، منتظر یک نویسنده خوبم!

فیلم‌نامه‌نویس جماعت می‌گوید: برای تولید فیلم، دنبال یک تهیه‌کننده خوبم!

تهیه‌کننده می‌گوید: برای تولید فیلم، منتظر یک فیلم‌نامه‌نویس خوبم!

پسران می‌گویند: برای ازدواج، دنبال یک دختر خوبم!

دختران می‌گویند: منتظر یک پسر خوبم!

.

.

به راستی حلقه‌ی مفقوده این «انتظارهای دنباله‌دار» چیست!؟

اصلاً «خوبی» چیست؟


دیدگاه ها (۱۲)

۲۸ دی ۹۱ ، ۰۸:۴۸ مرتضی نظری
سلام
بله بسیار بسیار جالب هست و گفتی!
به قول رزمنده عزیز که خیلی وقته نمیبینمش... میخوام یک یادگاری بنویسم توی سازت!
" منتظر نشستن بزرگترین اشتباه آدمیست... من به انتظار تو میدوم..."

انتظار خوبه البته بستگی داره به فرد،یکی میشنه تو خونه میگه من منتظر فلانیم... یکی دیگه پا میشه میره دم در خونه فلانی و میگه من منتظر فلانی ام...

یکی میاد میگه من منتظر نشستم تا یک ناشر برای انتشار کتابم پیدا کنم... یکی دیگه میره پیش ناشر ها و میگه من به دنبال ناشر میگردم...

یکی میگه من منتظر نویسنده نشستم تا چاپ کنم... یکی دیگه میره پیش نویسنده ها و میگه من منتظر کتابم...
.
.
.
یکی مثل من هم میگه: نشستم تا ظهور کنه... یکی دیگه میاد و میگه تا ظهور من شاید بتوانم کمی خود و خوانواده و اجتماع کوچیک/بزرگی را در حد خودم اصلاح کنم...

موفق باشی عزیز
پاسخ:

سلام

خواهش می کنم

اون سازه واسه بلاگ شماست!

...

۲۸ دی ۹۱ ، ۱۲:۰۶ بنیان مرصوص
سلام
سوال اول را گرفتیم اما سوال دوم را نه!!!!
چی شد یه دفعه به خوبی گیر دادی؟
اگه وقت کنید و به وب ما تشریف بیارید خوشحال می شیم
پاسخ:

سلام

شاید به خاطر اینکه این انتظار دنباله دار واسه یه چیز خوبه!

انشالله.

سلام

به قول یک دوست،

 

در کجای این دنیا، کدام پل شکسته است که هیچ کس به مقصد نمی رسد...؟

 

پاسخ:

سلام

جالبه دومین نفری هستی که این متنو بهم یادآوری می کنی!

اونجا پل شکسته، اینجا حلقه مفقوده...

از ناشر و نویسنده گفتی،

این شعر از خانم مریم آذرمانی یادم اومد:

 

 

 

ناشر محترم! چه می‌خواهی؟ از تهِ جیب‌های خالیِ من
با فروش هزارها نسخه، شعر شد ثروت خیالی من

من که خیری ندیدم از شُهرت، شهرتِ من غریبیِ من بود
هی به نام تو منتهی شده است، افتخاراتِ احتمالی من

منتقدها که دوره‌ام کردند دستِ تو توی دست‌هاشان بود
هر طرف را که چشم گرداندم یکی آمد به گوش‌مالی من

خرج کردم پشیزهایم را، باز منّت گذاشتی بر من
ضرب در معظلاتِ روح شده، تک تکِ مشکلات مالی من

من نباشم گرسنه می‌مانی، ناشر محترم! ولی... افسوس
آن دهانِ گشادِ تو پیداست از تهِ جیب‌های خالی من

پاسخ:

لذت بردم

قابل توجه ناشرین محترم!

۲۸ دی ۹۱ ، ۱۳:۱۸ بنیان مرصوص
سلام
ممنون که به ما سر زدید
نکات خوبی فرموده بودید باشه که انشاالله رعایت کنیم
چون ما ده روز یه مرتبه به روز می شیم به همین خاطر یه خورده پستا طولانیه
اما چشم چاره ای می اندیشم
در مورد لینک هم اگر مایل باشید بفرمایید تا در خدمت باشیم
یا حق
پاسخ:

سلام

خواهش می کنم

موفق باشید...

سلام وبلاگ قشنگی  فقط میشه یه توضیح کامل بدید که چه جوری میشه وبمو به بیان منتقل کنم؟ممنونم
پاسخ:

سلام

...


اینجــــــــــــــــــا نفس کشیدم...

 نفسی سبز.

سپاس حاتم بزرگوار.



پاسخ:

اینجاست که میگن دم خودت گرم!

متشکرم از نظر لطفتون...

۲۹ دی ۹۱ ، ۰۵:۳۴ آهسته عاشق می شوم

در بند تو بودم آزادم کردی

خواب بودم بیدارم کردی

دیوانه ات شدم به زنجیر عشقت کشیدیَم    

عزیز آخر از عشق تو چه بگویم؟؟؟
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

شاید هنوز کسی منتظر خوبی نیست
و شاید برای اینکه خوبی را هر کسی به نفع خودش تفسیر میکنه
حاتم خیلی مطالبت باحاله انصافا

پاسخ:

احسنت

خدا خیرت بده سید

خیلی بزرگواری...

۳۰ دی ۹۱ ، ۱۶:۳۱ میثم اسلامی
سلام
واقعا جالب بود مطلبش.
شما لینگ شدید.
لایق دونستید لینگ کنید  خبر دهید.
یاعلی
پاسخ:

سلام

ممنونم

سلام
عید بر همه ی منتظران واقعی و غیر واقعی (من!!!) مبارک
وعده ی ما پای رکاب آقامون
پاسخ:

سلام

عید بر شما هم مبارک

ارتباط              همشون هستن   فقط از هم خبر ندارن

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی