وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

بسم الله...
.
خاص‌ترین مخاطب این وبلاگ خودم هستم.
نوشتن این نوشته‌ها برای التزام به آن چیزی است که آموخته‌ام؛ برای تبدیل آن به باور.
نظراتتان برای باور کردن آموخته‌هایم راه‌گشاست.
بعضی حرف‌ها در بعضی قالب‌ها بیشتر می‌گنجد البته با نگاهی نقادانه و تأکید بر هندسه نگارش...
.
حاتم ابتسام

گره گشا (به بهانه مطلبی از جمال)

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ

کوتاه کوتاه


خیلی وقت است حرفی روی دلم مانده:

.

.

چرا روضه­خوان­ها شلوغش می­کنند و می­گویند:

"حضرت رقیه با آن دست­های کوچکش گره­های بزرگی را باز می کند."

.

.

اولا: کی گفته دست­های مشکل­گشای حضرت رقیه کوچیکن؟!

دوما: کی گفته مشکلای ما بزرگن؟!


مطلب جمال

۹۱/۱۰/۰۴
حاتم ابتسام

دیدگاه ها (۴)

۰۴ دی ۹۱ ، ۲۳:۱۱ محمد هادی باقرالعلوم
کاش کربلا بودیم
 و حس اندکی از مشکلات رو داشتیم .
فکر کن پدری به روی نیزه
با دخترش همراه می شود و تا شام می رود .
شب که می شود دخترک در آغوش پدر
می خوابد
می خوابد...
نمی دونم
دلم حیلی گرفت
پاسخ:
و این دختر همه گره ها را باز می کند.
۰۵ دی ۹۱ ، ۱۱:۵۲ مخاطب ِ مخاطب
نمی دونم با این مطلب موافق باشم یا مخالف
اما از گیر کردن سر دوراهی متنفرم!
خدا خیرت بده؛ دیگه ما را بر سر دوراهی قرار نده:)
پاسخ:
دو راهی؟!
درسته
نه مشکلات ما بزرگ  هستند نه دستان گره گشای ایشان کوچک

یاد باد آنکه خرابات نشین بودم و مست
جز من و یار نبودیم و خدا با ما بود...
سلام
خوبی؟
داداش منو گیج کردی با چند اسم میای؟
اسمت  حاتمه؟
خوشبختم
انشا الله موفق باشی
البته بعضی از روضه خوان ها بعضی چیز ها رو وارد مسایل عاشورا میکنن که جالب نیست اما براستی رقیه ی 3 ساله مشکل گشاست

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی