وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

بسم الله...
.
خاص‌ترین مخاطب این وبلاگ خودم هستم.
نوشتن این نوشته‌ها برای التزام به آن چیزی است که آموخته‌ام؛ برای تبدیل آن به باور.
نظراتتان برای باور کردن آموخته‌هایم راه‌گشاست.
بعضی حرف‌ها در بعضی قالب‌ها بیشتر می‌گنجد البته با نگاهی نقادانه و تأکید بر هندسه نگارش...
.
حاتم ابتسام

کز سنگ ناله خیزد...

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸ ب.ظ

کوتاه کوتاه


شنیده­اید: ستون حنانه­ی مسجدالنبی، هنگامی که پیامبر (صلی­الله­علیه­و­آله­وسلم) تکیه­اش را از آن برداشت، نالید.

.

.

به نظر شما ضریح قدیمی امام حسین (علیه­السلام) چه می­کند؟ 

۹۱/۱۰/۰۳
حاتم ابتسام

دیدگاه ها (۴)

۰۳ دی ۹۱ ، ۲۳:۵۸ باران (ترویج احادیث شیعه)
کلا مطالب شما اخرش آدم رو شکه میکنه ها.. خیلی دوست دارم نوشته هاتون رو...
راستی این کلمه ها بعضی هاشون به هم چسبیدن، اگه فرصت کردین درستش کنین ..
پاسخ:
ممنونم

آره گفتن، فکر می کنم ایراد از مرورگرا باشه

چون من مطلب رو چند بار مرور می کنم و رو وبلاگ می زارم

البته فکر کنم مرورگر من هم مشکل داشته باشه!
ضریحی که بتونه سال های سال پای دردودل زائرای ثارالله بشینه و تکیه گاهشون باشه و از بدنی اربا اربا محافظت کنه مطمئنا پرده ای فراتر از تصور روش کشیده شده که جدایی رو میتونه تحمل کنه.
شایدم بره ضریح دختش رقیه بشه تا دیگه هیچ آتیشی نتونه حرم دخت بابا رو بسوزونه
پاسخ:
خدا خیرت بده مامور...
۰۴ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۷ محمد حسین حدائق
من واژه ای ندارم 
فقط آه میکشم
۰۴ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۶ محمد هادی باقرالعلوم
خدا می داند ضریحی که سالیان سال دریچه حوائج دل های شکسته بوده الان چه حاجتی بر دل شکسته اش دارد؟

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی