وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

بسم الله...
.
خاص‌ترین مخاطب این وبلاگ خودم هستم.
نوشتن این نوشته‌ها برای التزام به آن چیزی است که آموخته‌ام؛ برای تبدیل آن به باور.
نظراتتان برای باور کردن آموخته‌هایم راه‌گشاست.
بعضی حرف‌ها در بعضی قالب‌ها بیشتر می‌گنجد البته با نگاهی نقادانه و تأکید بر هندسه نگارش...
.
حاتم ابتسام

سرویس فنی

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۲۱ ب.ظ
داستان کوتاه کوتاه  

 

تازه خریده بودمش. فروشندش گفت: فنیش سالمه. منم که سر از این جور فن­نا در نمیاوردم، قبول کردم. هر چند وقتی روشنش کرد، فنش صدا داد. گفت: چون تازه تعویضه، صدا می­ده. یکی از رفیقام که فنی­کار بود گفت: دوای صدای فنش، صابونه. ولی هر فنی زد ساکت نشد.

گذشت...

دیدم دیگه زیادی داره اذیت می­کنه. اونقدرا هم ندارم که بزنم تو کار تعویض. همون رفیق فنیم گفت ببرمش سرویس فنی.

بردم. تازه­کار بودم و از قیمت‌ها بی اطلاع؛ سرویسیه هم بلدِ کار. کارش که تموم شد، فاکتورو گذاشت جلوم.

رفته بودم ماشینمو سرویس فنی کنم ولی خیلی فنی سرویس شدم.

۹۱/۰۹/۲۲
حاتم ابتسام

دیدگاه ها (۱)

۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۵:۱۵ محمد هادی باقرالعلوم
چقدر واژه فن استفاده کردی بابا واج آرایی که در داستان مفهومی ندارد اگر ی نی مال می نویسی واقعا می نی بنویس اینها خیلی طولانی است بعضی داستان های مینی مال هستند که از دو سطر عبور نمی کنند ولی دریایی بار مفهومی دارند ولی تو هی کش می دهی می خواهی مطلبی را بیان کنی که خواند هرا هم خسته می کنی
پاسخ:

اولا این واج آرایی نیست و استفاده از یک کلمه در معنی مختلف است که با اغماض می توان به آن گفت: ایهام

دوما کی گفته واج آرایی در داستان مفهوم ندارد؟!

سوما خدا به مینیمالیست های دوسطری خیر بدهد. من اصراری بر کوتاه شدن ندارم ولی اصرار بر کش ندادن دارم.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی