وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

هر چه هست، تفاوت است. اما نمی‌دانم چرا باز معجون خوش‌طعمی است؛ دنیا: معجونی از تفاوت‌ها.

وحدت تفاوت

بسم الله...
.
خاص‌ترین مخاطب این وبلاگ خودم هستم.
نوشتن این نوشته‌ها برای التزام به آن چیزی است که آموخته‌ام؛ برای تبدیل آن به باور.
نظراتتان برای باور کردن آموخته‌هایم راه‌گشاست.
بعضی حرف‌ها در بعضی قالب‌ها بیشتر می‌گنجد البته با نگاهی نقادانه و تأکید بر هندسه نگارش...
.
حاتم ابتسام

اتحاد خوش

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ق.ظ

کوتاه کوتاه


من نور را دوست دارم.

چون بی‌رنگ است.

آب را دوست دارم.

چون بی‌طعم است.

ولی وقتی نور، آب می‌نوشد، می‌شود رنگین کمان...

..

پر از رنگ...

پر از طعم...

من رنگین کمان را دوست دارم؛ چون از اتحاد بی‌رنگی و بی‌طعمی آمده؛ ولی خوش‌طعم و خوش‌رنگ است...

من این اتحاد خوش را دوست دارم.



۹۲/۰۷/۰۶

دیدگاه ها (۷)

۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۴ محمد علیزاده
KHEYLI BASH HAL KARDAM
AHSANT
ولی وقتی نور، آب می‌نوشد، می‌شود رنگین کمان...

خیـــــــــــلی خیلی زیبا بود .
@};-@};-
ترکیب بی رنگی وسادگی نتیجه اش میشود زیبابی خیلی عالی تعببر کردید
تاحالا به اینی که گفتی فکر نکرده بودم
موجز اما عمیق

خیلی عمیق بود   واقعا موجز و عمیق؟؟؟؟؟؟؟.......................

متن ادبی خوبی بود...همونجوری که دلت میگه بنویس چون داری با دل فکر میکنی سعی نکن یه کلمه رو بزور توش بچپونی
راحت بگم...جو گیر نشو
اما از اینا که بگذریم....روحت شاد...عجب چیزی بود!!!!
پاسخ:

ممنونم از این تذکر: «جوگیرنشدن»

.

روح شما هم شاد، و یادتون گرامی...

خیلی زیبا بود.

گرچه نمیدونم رنگین کمان چه مزه ایه.

خداوند مغز ما آدمها رو شاعر آفریده. وگرنه در بیرون خبری نیست. طول موج نورهای مختلف فرقی با هم ندارند. طعم ها هم. صداها و بو ها هم.


ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی